Vilamuseu llança un nou taller de Vilakids per a Nadal

Aquest Nadal Vilamuseu, dins del seu programa de tallers i activitats per a públic infantil, Vilakids, ens proposa un taller de decoració de ceràmica ibèrica.

Els íbers van ser una civilització destacada en la història del nostre municipi i de la qual es conserva una rica producció ceràmica procedent de les diferents intervencions arqueològiques. En aquest taller veurem diferents tipus de recipients ceràmics i la seua utilitat, centrant-nos en concret en els kalathoi, vasos que els íbers utilitzaven per a dipositar les cendres dels seus difunts i enterrar-los al costat d'un aixovar funerari. La ceràmica ibèrica posseeix una cuidada decoració carregada de simbologia que ha sigut estudiada amb detall i que tractarem de desxifrar al llarg d'aquest taller.

Un dels principals objectius serà aprendre els costums i tradicions d'aquesta cultura a través dels motius decoratius de la seua ceràmica. També posarem a prova la nostra creativitat i destresa amb el pinzell a l'hora de realitzar el nostre propi disseny. Cada participant triarà els motius que li resulten més significatius per a pintar a mà en el seu kalathos.

Aquest taller està recomanat per a xiquets de 6 a 12 anys d'edat i té una durada de dues hores. Es realitza tots els dies del 26 al 29 de desembre i del 2 al 5 de gener d'11 a 13 hores.

El taller té un preu de 4€. Ja que les places són limitades és necessari reserva prèvia, a través del telèfon 628 993 175 (telèfon i WhatsApp)o el correu electrònic vilakids@villajoyosa.com. Més informació en www.vilamuseu.com/vilakids

A més l'oferta de Vilamuseu per a Nadal es completa amb visites guiades a les exposicions Tresors de la Vila Joiosa i Taller Bou Ferrer, així com visites als laboratoris del museu i a la Casa Museu La Barbera dels Aragonés. Consultar horaris en la web de Vilamuseu.