Vilamuseu obri el termini de reserva per a les activitats del seu programa educatiu

Com cada any, Vilamuseu llança el seu programa educatiu per al curs acadèmic que inclou activitats des d'Educació Infantil fins a Batxillerat. Els principals objectius del programa són donar a conéixer el ric patrimoni cultural del municipi i les col·leccions del museu així com fomentar en xiquets i joves l'interés per la cultura i l'estima pel patrimoni històric. En el curs 2022-2023 més de 5000 alumnes van realitzar alguna activitat de les quals s'inclouen.

El programa educatiu contempla activitats en totes les exposicions de Vilamuseu: “Tresors de la Vila Joiosa”, “Música, pólvora i desembarc”, “El Bou Ferrer: un jaciment extraordinari” i també a la Casa Museu La Barbera dels Aragonés. D'altra banda també es realitzen visites a alguns dels llocs d'interés i monuments com la Torre romana de Sant Josep, la torre de l’Aguilò, el santuari iberorromano de la Malladeta o el parc del Castell, on els alumnes poden conéixer “in situ” la història del nostre municipi.

Totes activitats del programa educatiu es poden consultar en l'apartat d'Educació de la nostra pàgina web o sol·licitant el programa educatiu directament al personal de Vilamuseu. Totes les activitats són gratuïtes i es realitzen de dimarts a divendres de 10h a 14h des del 3 d'octubre de 2023 fins al 20 de juny de 2024. Les reserves per a este nou curs es poden realitzar per telèfon o WhatsApp al 628 99 31 75 o al correu electrònic vilakids@villajoyosa.com.