Vilamuseu, candidat als Premis Internacionals de Millors Pràctiques de la Design for All Foundation

El dia 21 l'Ajuntament de la Vila Joiosa estarà present a Luxemburg per a rebre el diploma de bones pràctiques atorgat a Vilamuseu per la Design for All Foundation. A la cerimònia optem a un dels 5 premis Best Practice in Design for All International Awards (Premis Internacionals de Millors Pràctiques en Disseny per a Tots). La dificultat és que aquesta volta Vilamuseu no competeix amb altres museus o espais culturals, sinó amb una gran varietat d 'empreses i institucions del món : des d' una aplicació mòbil del Japó, passant per un cityapp i ibeacon de Luxemburg, un projecte d'autonomia personal d 'Itàlia, una aplicació amb gràfics del Regne Unit, una residència universitària de l' Argentina, un sistema de procediment administratiu accessible de França o un producte fabricat pel Centre Nacional de Rehabilitació de Persones amb Discapacitat del Nepal, i així fins a 20 projectes, empreses, sistemes i institucions de diferents països d ' Europa, Amèrica i Àsia (http://designforall.org/candidate.php ).