Ja està disponible el catàleg de “Artistes davant el canvi climàtic”

Vilamuseu llança el catàleg en línia de l'exposició d'art contemporani “Artistes davant el canvi climàtic” amb obres d'autors de la Vila Joiosa. El projecte va començar al maig, amb motiu del Dia Internacional dels Museus 2023 i sota el tema museus, sostenibilitat i benestar. Vilamuseu va organitzar una jornada dedicada a la creació artística en directe amb la intenció de conscienciar sobre la crisi climàtica a través de l'art en qualsevol de les seues manifestacions. L'objectiu final de l'activitat va ser generar una exposició col·lectiva en Vilamuseu amb un discurs creat entre diversos artistes entorn del tema de la naturalesa i la seua fragilitat, mostra materialitzada uns mesos després, del 8 de novembre de 2023 a l'11 de febrer de 2024.

En el catàleg trobem les obres realitzades per dotze artistes amb diferents trajectòries professionals i estils: Àngela Adrover, Evaristo Alguacil, Vicenta Aragonés, Amparo Aranda, Olivia Boj, Iris Eichler, Carla Espín, Vicenta Llinares, Ginés Lloret, José Piqueras, Marcos Sempere i Mariano Vázquez. El catàleg alberga el diàleg entre les idees que els artistes expressen a través del seu propi llenguatge plàstic i les obres que van servir d'inspiració i que vam poder apreciar en l'exposició “José Piqueras. El color i el silenci” de març a setembre de 2023 en Vilamuseu.

Pots consultar el catàleg en línia gratuït ací.