Un estiu ple d'activitats per a tots els públics a Vilamuseu

A partir del dimecres 1 de juliol tornen a Vilamuseu les activitats de Vilakids. Reprenem els tallers amb totes les mesures higièniques recomanades i els materials per a cada participant s'entregaran en paquets d'ús individual. Com cada any, tindrem un taller per a cada dia de la setmana, de dimarts a divendres en horari de 11.30h a 13.00h.

Com a novetat per a aquest estiu 2020, estrenem “El nus de Salomó”, un taller en el qual els xiquets i les xiquetes podran crear un mosaic de tessel·les de colors amb aquest motiu decoratiu usat per cultures de l'Antiguitat. La resta són tallers que hem realitzat en altres ocasions i han tingut una alta demanda, com a “Laboratori d'aromes”, en el qual els assistents coneixen alguns ingredients dels perfums de l'Antiguitat i elaboren la seua pròpia recepta; el taller “Decoració de ceràmica ibèrica", en el qual coneixen la simbologia usada per aquesta cultura i fan el seu propi disseny de ceràmica pintada a mà o el taller “Monedes romanes”, en el qual realitzen rèpliques d'algunes monedes que van aparéixer en les excavacions del nostre municipi.

Els tallers tenen una duració d'1 hora i 30 minuts i un preu de 3 € cadascun. Recomanem l'assistència a partir de 5 anys. Per a garantir el distanciament necessari i complir les mesures de seguretat, enguany l'aforament serà molt limitat, per la qual cosa es recomana reservar en el telèfon 628 99 31 75 i serà obligatori l'ús de mascareta.

Si veniu en família al museu també podeu demanar en l'entrada el quadern de l'exposició Esclaus i esclaves de la bellesa i completar-lo junts.

Us recordem també que Vilamuseu ofereix visites guiades de dimarts a divendres als matins “a la carta”, és a dir, pots triar l'exposició que més t'interessa a les 10,30 i 11,30 h i a les 13 h a la Casa Museu La Barbera dela Aragonés. Els dijous i divendres a la vesprada i dissabte al matí tenim horaris de visites guiades per a cada exposició. Pots consultar-los en la nostra pàgina web.

Estem desitjant tornar a veure't al museu!