Novetats al programa educatiu de 2020/2021

Vilamuseu llança el programa educatiu 2020-2021 amb algunes novetats respecte als anteriors anys. En aquesta cinquena edició del nostre programa educatiu podem trobar per una banda les activitats de sempre al museu, això si, algunes d’aquestes han sigut remodelades per a adaptar-les a les noves mesures higiènic-sanitàries i poder garantir la seguretat dels nostres visitants. A més de les mesures generals del museu, com la neteja continuada, l’ús de la mascareta o la distància interpersonal,  s’ha reduït el nombre d’alumnes que podran accedir per torn, el material utilitzat serà desinfectat o posat en quarantena després de cada activitat i es realitzaran de forma individual.

Per altra banda, estem treballant en el disseny d’unitats didàctiques relacionades amb els continguts de les nostres exposicions que podran treballar-se a classe amb el seguiment de l’equip de difusió de Vilamuseu.

Com a novetats d’aquest curs, trobem també, les eixides a l’aire lliure que, encara que ja l’any passat van encetar aquest apartat, aquest curs hem oferit més llocs i monuments per a facilitar les eixides del centre a llocs a l’aire lliure, que a més, en alguns casos queden molt a prop d’alguns centres educatius locals o els jocs, que consisteixen en una bateria de diferents activitats disenyades per etapes educatives, alguns d’ells són la nostra pròpia versió del dominó, passatemps com sopes de lletres o jeroglífics, daus per a inventar històries o el latrúnculi, un joc d’estratègia romà.
Per últim, com cada any, i aquest especialment, ens trobem oberts qualsevol proposta dels equips docents per adaptar-nos als continguts que estiguen treballant.

Tota la informació del nostre programa educatiu està disponible a la nostra pàgina web http://vilamuseu.es/educacion-va o sol·licitar la a través del correu electrònic  Vilakids@villajoyosa.com