Dia dels Museus 2023

Enguany en Dia Internacional dels museus posa l'accent en diversos objectius de Desenvolupament Sostenible, entre els quals destaquen la salut i el benestar i l'acció pel clima.

En “El color i el silenci”, José Piqueras fa referència a la naturalesa, el paisatge o la ciutat temes que incideixen en les idees de benestar i desenvolupament sostenible. Per tot això i basant-nos en l'exposició actual de José Piqueras volem convidar als artistes locals a desenvolupar una obra que tinga relació amb el tema del benestar i l'acció amb el clima en viu en Vilamuseu.

Et proposem que uses la teua creativitat artística per a investigar la relació entre naturalesa i benestar. Crea, reflexiona i interpreta dins de Vilamuseu. Prenent com a punt de partida alguns “paisatges interiors” de l'exposició retrospectiva “José Piqueras. El color i el silenci”.

L'acte tindrà lloc el dissabte 20 de maig a partir de les 10h i les obres resultants s'exposaran posteriorment en Vilamuseu . Anima't a vindre a crear la teua obra en viu a Vilamuseu!!

Pots inscriure't en l'enllaç: https://bit.ly/3nUnJXz